9.2.13

Stjel stilen på badet

Marmorvegger. Takvindu. Stor dusj. Enda større speil.... Vel, det siste er ikke noe jeg higer etter på badet, men marmorvegger og takvindu – ja takk. Og en bukett med svarte lamper er heller ikke å forakte. Vi er i gang med renoveringen av badet i 2 etg og jeg jakter på inspirasjon. Siden vi har badekar her nede, holder det med bare dusj oppe og gjerne litt diskre. Blikkfanget blir baderomsmøblet som jeg snart har skisset ut 7 ganger. Blir aldri enig med meg selv (eller min bedre halvdel). Vi har bestilt svarte marmorfliser til gulvet, men veggen har jeg en annen plan for. Jeg må bare finne ut hvordan jeg skal gjøre det først!



1. Lampe fra Bloomingville // 2. Hengere fra HAY // 3. Hee Lounge Chair fra HAY // 4. Håndkler fra Tine K Home.




Pin It

1 kommentar:

  1. Ooh . . Så artig! :)
    Lykke til med renovering av bad.

    Jeg digger lampen og hengerne! Jeg har stor tiltro på at dette blir bra - Gleder meg til å se resultatet..

    Fortsatt god søndag.

    -Heidi

    SvarSlett